this is the dawning of the rest of our lives

lycklig, igen. helt awsome.

rolig träning, vilket är något som verkligen sätter upp humöret till max!
men det roligaste idag var nog när bussen jag åkte med från jobbet havererade!
fick gå till läggesta från marielund men jag hann iaf med anslutningsbussen :)
fattas bara att jag får tillbaka mina flygdrömmar, jag saknar dom faktiskt.

jag har stora planer inför imorgon bitti, så snart sovdags (:
måste berätta att jag har ätit enorm frukost nu två dagar i rad, ovant och jobbigt på morgonen.
men man står sig verkligen hela dagen på en bra frukost så har inte småätit alls!
frukost, lunch, mellanmål och middag. två frukter om dagen och efter träning är det återhämtningsmat som gäller, 
idag en smoothie! inte så gott men antar att den gör gott så bara dricka och se glad ut ;)


TAGGA MATCH PÅ LÖRDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0