for christ's sake


i "helgen" (måndag-tisdag) tänker jag köpa vin och fruktsoda sen ska jag gå till min favoritplats och bara njuta. 
det förtjänar jag, och sen får man ju förhoppningsvis lite färg när man ändå håller på.
har fortfarande inget vettigt att skriva, förutom att idag var en bra dag.

efter jag gått och lagt mig igår kom stormen hit, jäklars vad rädd jag blev när det lät som att en handgranat sprängdes i mitt rum.
sen lät det som att fönstret skulle blåsa sönder (hade det öppet) , och plus att dörren slog även fast den var låst. 
kan säga att jag stängde fönstret rätt kvickt. 

några gamla visdomsord som jag levde efter ett tag;
live your dreams, life's waiting for you
live your dreams, life's waiting to begin

bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0