greetings from europa

somsagt, älskar vädret. 
imorgon tänkte jag våga mig på en busstur in till stan (Luxemburg.)
ska kolla runt i affärer, och skicka iväg lite vykort. 
OCH fylla på min telefon, eftersom det inte går att göra det någon annanstans -.-
var där en snabbis häromdagen, så vet redan att jag minst kommer köpa en väska :) 
ser jättemycket fram emot det, ska bli jättemysigt! :)
blir nog någon form av solskyddsfaktor också,
tror det har med solen att göra att jag känner mig så varm i ansiktet, haha!
hoppas på lika fint väder som de senaste dagarna,
med strålande sol och värme som kretsar runt 20 grader ;) 

kan även berätta att jag roade mig med att pressa juice ur 60 citroner, riva skal på ungefär 35 av dem, och separera vitan från gulan på ungefär 500 ägg häromdagen.
lite skojsigt är det, och idag fick jag stå för personaldessert igen. 
det blev en margaretatårta, men fick lite skällning för den var så ful. 
den smakade hursomhelst bra, och det tycker jag är huvudsaken :)
skriver om min utflykt imorgon, tar även med kameran så det blir nog en del bilder också :)
voila , så sjukt snyggt. 

bajbaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0