i hope you had the time of your life


okej bildförklaringar ;
bild 1&2 är från en helt underbar solnedgång som jag bevittnade från min favoritplats.
bild 3 är det som gjorde min dag. 

gick som vilken annan männsika som helst runt inne på affären, gick mellan chips och likör hyllorna (hihi) 
när jag väl kom till slutet såg jag nånting som liknade flatbröd (det finns i sverige, inget skämt) så då tänkte jag att de kanske hade någon form av substitut till knäckebröd där. sen kollade jag hyllan längre ner och hittar inte mindre än 6 olika sorter med wasa knäckebröd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
blev sådär knasig och skuttade runt och visade tobias mitt fynd! 

helt stört underbart väder som vanligt, shorts linne & sandaler har vart dagens outfit,
chinos och converse blev det bara när jag skulle ut till solnedgången :)

har vart duktig och tvättat mina kläder idag också, och igår städade jag mitt rum (IGEN!!!) minsann. 

är sådär sommarknasig, helt underbart. 
"jag känner mig lycklig, ingen vanlig känsla för mig"
/ clownfisken Marwin i Hitta Nemo

bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0