another round of hopes and dreams

ah, jag vet inte vart jag ska börja!
dagen har varit helt undebar, har vandrat runt i luxemburg i ungefär fem timmar!
har hittat en jättehäftig park, och gått på två jättehöga broar! 
har druckit jordgubbsmilkshake och skickat vykort
har köpt en hårborste, en väska och solskyddsfaktor!
har även hittat en klänning, eventuellt blir det den till studenten, den är så sjukt fin!
nu blir det ett antal bilder, klicka på dem så får ni se dem i större format :)
tog nästan alla i parken jag pratade om :)
den sista bilden är på tågstationen, lite lagom sådär ;)
bajbaj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så sjukt fina bilder! saknar dig massor!! <3 <3 <3

2011-04-12 @ 22:59:19
Postat av: Anette

Jag har aldrig varit i Luxemburg - så vackert det är! Och vilken fin klänning! Kan vi inte få lite bilder på dina fina desserter också? Här hemma har vitsippor och vårlök börjat titta fram. Ha det!

2011-04-13 @ 08:08:52
Postat av: sofie

Ni gör mig så glad, tack för alla fina kommentarer! <3

2011-04-14 @ 00:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0