you're the reason why

-du flax
  jag frågar dig vad ska vi hitta på
  sen säger du vet inte vad ska vi hitta på
  jag säger vad ska vi hitta på
  du säger vad ska vi hitta på
  vad ska vi hitta på?
  men vi ska hitta på nånting!
- okej! hitt på nåt.
- åh håll i mig nu börjar du igen, samma visa om igen!
- NU vet jag, nu du. nu vet jag riktigt säkert!
- så du vet det.

snacka om självmord, skrattar mig helt fördärvad.
fy17 vad kul jag tycker den här dialogen är!
(kommer från djungelboken, beatles-gamarna har tråkigt ;> )

var faktiskt duktig och tog mig i kragen idag, snörade på mig skorna och gick ut och sprang.
det är helt makalöst skönt väder här, säkert 20 grader med blå himmel och strålande sol!

har även fått veta att jag ska göra dessert till personalmiddagen imorgon,
kan ju bli rätt spännande. höll på att tuppa av när jag fick reda på det,
men nu har jag en hum om vad jag vill göra och det känns redan bättre.
tänkte göra en likadan tårta som jag gjorde på min födelsedag, en margaretatårta! :)

är på allmänt bra humör idag,
känns riktigt härligt!

bajbaj på er :)



imorgon eller i helgen (mån-tis) ska jag gå en fotorunda igen,
då ska ni få se på häftiga träd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0