dum spiro, spero.


glad påsk allesamman!

den här veckan går helt klart till världshistorien, shit vad jag klantar mig hela tiden!
men tur att jag skrattar, inte just då eftersom i princip alla här verkar tycka att jag är sjuk i huvudet, 
men när jag sitter här för mig själv på mitt rum kan jag skratta hur mycket som helst. 
har dessutom fått lite känningar för ett visst spel, tack vare min klasskamrat linus som tipsade mig om youtubeklipp som handlar om just det. 
har suttit i tre dagar nu och kollat på klipp, har knappast haft så roligt åt att titta på när andra spelar förut!

och sen skriver jag nu med fet text för det här är viktigt!
MAMMA OCH ANNE KOMMER TILL MIG OM 21 DAGAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
förstå vad jag längtar, känner mig jätteensam här ju :(

jag har visserligen askul, och myser varje dag. 
men jag saknar ju liksom min omgivning. 
mamma, pappa, mina systrar, mina bästa vänner..
det är så annorlunda att skriva med dem på datorn..
kommer nog börja grina när m&a kommer, usch.

juste, idag har det vart en speciell dag på flera sätt.
jag sov ungefär 3 timmar i natt. 
gör mig inget, jag är van vid att inte kunna somna.
problemet var bara att idag hade jag ingen eftermiddagsrast. 
det här innebär att jag har jobbat 13 timmar idag, med 3 timmars sömn.

INGET ATT REKOMMENDERA OM JAG FÅR SÄGA DET SJÄLV.
mina händer skakar som asplöv och det är ruskigt obehagligt.
så nu är det sovdags, när jag pratar klart med världens bästa mamma.
bajbaj.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Saknar dig oxå min älskade Sofie!!! <3 <3 <3

2011-04-25 @ 19:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0