vad är det som händer!?

nu vet jag inte hur många det är som läser det här som vet om alla mina jävla allergier. 
men jag måste säga att det är konstigt att jag inte reagerar ett endaste dugg på alla dessa majonäser och såser de gör här när de har använt jordnötsolja som bas.
men när jag äter två jävla salta pinnar ser det ut som nån har gett mig världens fläskläpp och min hals i princip stryper mig.

så nu tar jag alla jävla allergi-mediciner jag har och sen går jag och lägger mig, och förhoppningsvis ser jag inte ut som ett monster imorgon.

(mina allergier är mot alla sorters nötter (hassel- och jordnötter är värst), mandel (på alla vis, marsipan inräknat), soja, frön (vallmofrön och sesamfrön t.ex), timoteij (en grässort), björkpollen och gud vet allt.)

shit.
bajbaj!

Kommentarer
Postat av: Pappa

hoppas att det gick bra <3

2011-04-17 @ 18:27:55
Postat av: Olavella

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

2011-06-27 @ 07:57:58
URL: http://olavella.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0