"you are your own sight"

fick en fin fråga om jag kunde lägga ut bilder på desserterna jag gjort, 
tyvärr så är jag såpass IQ-befriad att jag inte ens tänkt tanken på att jag ska fota dem..! 
får ta mig i kragen och göra det i fortsättningen helt enkelt.
tänkte försöka fota nån tallrik i köket idag, men vi får se hur det blir med den saken, 
vill inte dra på mig onödiga utskällningar.. ;)
två av mina vykort har iaf gått fram, så idag är jag glad.
jobbar och sliter, och idag är dessutom dessert och brödmakaren sjuk så jag kan ju säga att jag känner mig lite lost. 
tur att de andra har ganska bra koll på situationen iaf :)
tjugo minuter kvar på min rast, så nu ska jag dricka cola så jag blir pigg ;)
bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0