god jul alla förvirrade själar därute!

jag skulle definitivt räkna in mig själv i den skaran.. 
alldeles nyss var jag på väg att hänga upp min jacka i nyckelskåpet, suck!

måste bara berätta om min dröm som jag hade häromnatten.
jag var i en fotbollsarena, någon match spelades, och plötsligt såg jag mina systrar på den stora skärmen i mitten sittandes på läktaren.
(som jag trodde var standard på hockey och inte fotboll, menmen.) 
helt plötsligt flyger bollen upp på dom, och emelie slår tillbaka bollen med handen - RAKT IN I MÅL.
sen syntes tjejerna igen på skärmen med hollywoodskratt i hela ansiktet, haha?
det såg så kul ut att jag vaknade asgarvandes... blir lite trött på mig själv ibland...

och igår hade vi uppesittarkväll hemma hos jessi, och ifall någon annan såg det klippet med älgen så kan jag ju berätta att jag blev så rädd att jag skrek rakt ut och till slut började jag grina för att jag blev så rädd...



jag lovar dyrt och heligt att när snön kommer igen ska jag gå ut och ta massor av vinterbilder, insåg just att jag inte har några alls...

Amanda Fondell – All This Way
hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0