somewhere over the rainbow

har inte skrivit nånting på hela veckan eftersom jag som sagt varit på gotland.
hade visserligen mobilt bredband, men det tar ju sån tid och jag hade roligare saker för mig än att vänta på ett segt internet. ;)
veckan har varit underbar, helt otroligt. massor av sol, bad och sand.
vi har varit på fårö, uppe på högklint, inne i lummelundagrottan, vi tog en minigolfrunda på Villa Villekulla Sommarland och sen var vi självklart i snäck, vårat gamla torp och visby. 
jag är fullkomligt kär i det stället, det går inte att vara olycklig när man är på gotland.
införskaffade en gotlandsring i silver, min tidigare har olyckligt nog försvunnit. hittade även lite roliga örhängen, som såg ut ungefär som gotlandsringar, dock valde jag att köpa dessa i brons.

några bilder då :) 
lummelunda & tofta strand ^
fårö ^
emelie & linnea hoppar i sanddynerna på ullahau ^
karlsöarna & högklint ^

och jag kunde självklart inte låta bli att leka naturfotograf heller, som vanligt.


cya later!
bajbaj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0