det känns galet sjukt

heh, hoppsan. 
10 dagar, ledigt. jäkligt skönt men lite back to reality nu då. 
mösspåtagning idag, och jag har insett att jag tar studenten om åtta dagar.
det skrämmer mig lite, kommer fortfarande ihåg när jag var liten hur imponerad man var av de som gick i "tredje ring", sen HOPPSAN så går man där själv.
shit. 
varmt är det också, och jag har fortfarande världens sår på knäet från i helgen. 
har ju glömt bort totalt, att jag måste berätta att jag for till sävsjö i helgen! 
min kära gamla skola hade bal, och det var nog den bästa helgen jag spenderat i småland hittills. 
berättar om det senare ikväll, och skickar upp bilder på några vackra balpar. 

shit, igen. ska bättra mig, sånt här kan ju vara askul att ha kvar senare, bara kunna läsa igenom allt som hänt. 

aja, dags att dra.
mössan är med så bajbaj!

Kommentarer
Postat av: Anette

Ha en GLAD studentdag Sofie! Grattiskram.

2011-06-09 @ 07:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0