framme!

men tjenare !
haha svårt att tro att jag är 130 mil hemifrån, shit.
har hursomhelst kommit fram till Frisange nu, och än så länge är allt bra.
flyget var lite tidigt, så jag vandrade runt där på flygplatsen i ungefär 45 minuter innan Anders och Thierry kom.
till råga på allt funkar inte min telefon alls här nere, och dessutom tog batteriet slut när jag kom hit.
imorgon ska jag försöka skaffa mig ett sim-kort, så här kan vi ju inte ha det.

alla här verkar astrevliga, men det känns hur knagglig min engelska är. peuf säger jag bara.
ska tydligen börja redan imorgon, och jag kommer få vara mest på dessertavdelningen..
riktigt, riktigt roligt! :D

nej men nu ska jag försöka få lite bättre provisorisk ordning,
och sen blir det till att sova, det har vart en jäkligt lång dag.



flygbild över jönköping vid solnedgången, sådär tjugo i sju..
fick en rätt bra känsla när vi flög just där :) <3

bajbaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

lit orättvist sådär :))

nej men :D

<3

2011-03-17 @ 20:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0