hakuna matata

lejonkungen kan ju helt seriöst vara bäst någonsin.

hur som helst har jag nu varit ute och promenerat i en timme, gosh vad skönt det är här!
lite jobbig sol bara, molnen ligger precis för så det blir tokljust överallt, utan att man direkt blir bländad av solen.
och jag med mina jävla ögon grina ju som en tok på grund av det.. aja solen är bra ändå! :)
tog några små bilder på olika hus, omgivningen, en kyrkogård, restaurangen och självklart massor av blommor.
undrar vad det är med mig och blommor egentligen?

haha och såg dessutom ett antal påskliljor, och några hyacinter.


var det någon som sa vår?

nej nu ska jag jobba igen,
bajbaj!

Kommentarer
Postat av: Pappa

puss älskling! fina bilder :) har ju fixat ner mamma till dig, hoppas att det inte gjorde nåt ;)

2011-03-20 @ 21:09:15
Postat av: Pappa

puss älskling! fina bilder :) hoppas att du har det bra där nere, har ju fixat ner mamma i maj, hoppas att det inte gjorde nåt ;)

2011-03-20 @ 21:14:04
Postat av: Anette

Härligt med vår! Och härligt att höra att du har det bra, även om det är lite jobbigt med språket. Men alldeles snart så ska du se att engelskan flyter på. Du kommer säkert tom att drömma på engelska.

2011-03-21 @ 08:30:13
Postat av: Sofie

tack pappa, det gör mig absolut ingenting!

och Anette, jag har faktiskt kommit på mig själv med att stå och räkna på engelska, lite knasigt!

2011-03-21 @ 12:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0