happiness

förstår inte hur sjukt glad man blir av sol!
och det är dessutom helt stört varmt här, försöker klä mig i så tunna kläder som möjligt men det hjälper inte!
är lite skamsen över att jag handlade för 11 euro på en mack innan..
men jag fick ju med mig massor hem, inte som i svergie där man kan köpa en godispåse för 40 kr..
haha har både bröd, chips, godis och såna där små choklad "barer".
riktigt nöjd, sen köpte jag 9 liter cola för 77 kr ;)

så idag är humöret på topp och jag har tillochmed börjat med skolarbetena.
helt klar med en är jag dessutom, är sjukt stolt över mig själv !!!!!

har tyvärr inga nya kort, och eftersom jag ska springa blir det inga från idag heller.
kanske imorgon, då ska jag gå upp med tuppen och gå riktigt länge.!
har ett gammalt kort, på min älskade mamma och söt-tony.


kärlek, oh my. <3

bajbaj!

Kommentarer
Postat av: Anette

Lyckliga du som har sol! Här har det minsann SNÖAT idag...

11 euro onyttigheter - det behöver man ibland. Och är man så duktig som du och har fixat ett skolarbete så kan man gott fira lite.

Sköt om dig.

2011-03-29 @ 14:07:32
Postat av: Anette

Hej! Jag skrev några rader här igår, men de föll visst bort... Njut av solen - igår snöade det här! Onyttigheter för 11 euro behöver man ibland, så är det bara:) Duktig du är som kommit igång med skolarbetena!

2011-03-30 @ 11:05:05
Postat av: Anette

Hej! Jag skrev några rader här igår, men de föll visst bort... Njut av solen - igår snöade det här! Onyttigheter för 11 euro behöver man ibland, så är det bara:) Duktig du är som kommit igång med skolarbetena!

2011-03-30 @ 11:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0