hejdå sverige!

shit, it's really happening.
fan, imorgon är jag i luxemburg.
helt otroligt. 130 mil, och jag som tyckte 40 var långt.
bara för att bli ännu mer förvirrad ligger jag och kollar på Avatar.
häftig film det där, vilken grej!

förstår ändå inte att jag ska åka, och då har jag ändå packat allt idag.
mina kära mamma har hjälpt mig, som tur är.
(hur skulle det annars gå, jag är sämst på att packa känns det som.
ska hursomhelt skjutsa mamma till hennes jobb om sex timmar, så skönt att AIK fick slå ut HV71 idag!
det finns all anledning att fira, så därför får jag agera chaufför åt mamma.

(och ja, jag skriver något osammanhängade. men klockan är faktiskt ganska mycket så, hav barmhärtighet.)
imorgon hittar jag på någon form av pastasås med tonfisk, ska faktiskt äta lunch duktig som jag är :D

nudå, sova? kolla klart på andra halvan av Avatar?
det senare lockar helt klart, men behöver nog sova.
lång dag imorgon...

bajbaj (:

Kommentarer
Postat av: Anette

Lycka till Sofie! Hoppas att dina veckor i Luxemburg blir fantastiska! Skriv ofta här och visa oss lite bilder!

2011-03-16 @ 08:24:28
Postat av: Sofie

Det ska jag absolut göra, tack så mycket!

2011-03-17 @ 00:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0