i ain't going nowhere

får vara mer och mer i dessertavdelningen och hjälpa till med mice an place.
ASROLIGT kan jag säga, precis det jag vill :D

idag har jag gjort sorbet, en med citron och en med körsbär. namnam.
problemet var väl att jag fick körsbärspuré över hela ena ärmen, hoppas det går bort i tvätten.
kommer se ut som världens blåbärsfläck annars.. 
har även delat gulor från vitor på närmare 200 ägg, haha!

nej jag har inget vettigt att säga mer,
har hittat 13 studentklänningar som jag vill ha, problem!

och dessutom så har jag ingen som helst aning om vad jag vill jobba med, tur man har gripsholm i sommar iallafall. men sen då!?
shit.

aja, bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0