kärlek tar tid, precis som sås.

(jag tänker börja döpa rubrikerna till citat ur filmer eller låtar som för stunden förgyller mitt liv.)
(må så vara då att de kanske inte bokstavligen har med själva inlägget att göra)

nu har jag suttit med samma skoluppgift sen klockan elva, och har alldeles nyss skickat in den.
FAN vad stolt jag är över mig själv.
bara jag lägger manken till så kan jag ju göra hur bra som helst, varför har jag inte alltid den här plugglusten för!?

har som söt dotter provat mig på en sjukt rolig sak, så jag väntar bara på att min mamma ska höra av sig..
och pappa som hjälpte mig är sjukt bäst, basta.
(förklarar sen, vill inte riskera att förstöra överraskningen om mamma skulle läsa det här.. ;>)

har återigen lyckorus, solen ger mig verkligen bra humör!
och om jag inte har sagt det förut så ÄLSKAR jag fönstret på mitt rum, det är så sjukt skönt att bara sitta där och filosofera.
en sak till som älskar, jag är nästan besatt, är filmerna om Transformers.
så sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt bra, jag kan inte ens beskriva.
att se tvåan på bio var något av det stördaste jag gjort, ryser av bara tanken.

nej nu ska jag sluta prata strunt, kanske blir en fotorunda idag rent av!?
strunt samma, skriver om överraskningen sen! ;)

bajbaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0