lite mer gnäll...

ursäkta mig för otrevligheten igår.
men det är inte så kul att fem gånger bli kallad sölig, inkompetent idiot av någon man verkligen inte vill göra bort sig inför.
och det var samma visa idag, men en dag äldre tog jag det lite bättre och är inte alls lika arg idag som jag var igår.
(dock går det väl sisådär med självförtroendet, kan ju säga att det pyttepyttelilla som ändå fanns där innan nu helt har gått upp i rök och jag är tillbaka på noll.
så enda anledningen till att fortfarande är ledsen nu är att jag tycker så illa om mig själv,
att jag känner att jag likväl kan stänga in mig i en skolåda och skicka den till yttre världsrymden så att alla andra kan få ett bra liv. )
(skulle dock självklart misslyckas med detta, som med allt annat.)

sjukt bra är det dock med vädret, får liksom öppna fönstret för att värma mitt rum.
(elementet har pajat)
något bra förtjänar man väl (:

härmed gör jag mitt bästa för att omfamna de bästa visdomsorden;
"lämna ditt bakomflutna före dig" ,
och äter upp gårdagen för att sen kunna bajsa ut den.

hakuna matata, basta.

bajbaj. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0