this is my life, my friend

"du gjorde mig så glad med ********* så jag tror inte du kan förstå
d kom n
ågra tårar.."

exakt de här orden skrev mamma till mig för några minuter sen,
fast hon skrev naturligtvis ett ord i stället för stjärnorna..
nyfiken på vad det var jag gjorde..? ;)
hm tror jag struntar i att berätta...

nej jag skojar! :D
men sanníngen är den att trots att jag är närmare 160 mil ifrån henne...
så skickade jag en blombukett till henne, min kära mamma. <3
jag tror hon blev lite glad iaf.. ;)

"Rund och kompakt bunden bukett med rosa tulpaner, rosa mini krysantemum och grönt"
har ingen bild så slänger upp den en när mamma skickat en !

baaaaaaaaaaaaaaaaaaajbaj ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0