trying to stay positive

det här blir ju rätt bra ändå..
känns jättekul att få vara här, haha! :D
idag har det varit jättefint väder, men lat som jag är tog jag hand om min ömma rygg (oj så synd det är om mig) och låg i sängen under rasten. hade iallafall öppet fönster, så lite måste det ju räknas? ;)
nej men saken var även den att jag tänkte ta en liten utforskningspromenad och leka naturfotograf, men det fanns ett litet problem. JAG HADE GLÖMT LADDA KAMERAN. så den dog på fläcken när jag kom upp och skulle kolla den, så himla typiskt.
hoppas på fint väder imorgon med, då går jag banne mig ut, med en laddad kamera.

öhm idag har jag fått vara med laura igen, jättekul att få göra i ordning förrätterna.
massa småsaker som ska läggas upp, som jag älskar :D
har fått lära mig att blomkål heter cauliflower, lät rätt roligt.

tycker dock fortfarande det är jobbigt att prata engelska, jag stammar så dant och sen har jag svårt att förstå vad de säger ibland :(

men det blir nog bra, nu blir det annat.
typ en film, kanske?

struntsamma, bajbaj! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0