woha!

jag är nog en av dem som har mest humörsvängningar i världshistorien, shít vad trött jag blir på mig själv.
har hursomhelst börjat min helg för bara några timmar sen, superskönt och imorgon tänker jag unna mig själv massor av gott!

några av mina kollegor drog precis iväg på strippklubb, inte riktigt min grej kanske så nu ligger jag här med datorn i knäet. :) har dock lovat att följa med minst en gång när jag är här, haha ja mycket ska man ju göra innan man dör!

kan även berätta att min söta mamma kommer hit med anne och hälsar på. (46 dagar kvar)
sen tar de dessutom med mig hem! (51 dagar kvar)
det längtar jag till, väldigt mycket. <3

har lite panik över skolgrejerna, men imorgon ska jag helt seriöst ta mig i kragen och börja med dem.
och är det fint väder unnar jag mig själv en språngmarch, sjukt härligt ska det bli!

ska försöka bli lite bättre på att skriva vad jag gör och så, men just nu är det tufft och jag försöker skingra tankarna så gott jag kan! just nu känns det som att jag är på bättringsvägen, förhoppningsvis slipper jag bli sådär riktigt psykdålig så länge jag är här..

en till rolig grej jag har bränt mig massor av gånger sen jag kom hit, men det roligaste var idag. jag brände mig ovanpå nageln, och det gör liksom ont i hela fingret när jag använder den fingerspetsen..!
sen kan jag berätta att jag städade i nästan fyra timmar innan, (på kvällspasset), och tycker verkligen jag förtjänar att sova nu. 

men först slänger jag in en bild på gullegrisarna totte och amanda!

love you so much. <3

nej let's call it, shall we?
godnatt, sov sött ,dröm om små kryp du mött!


Kommentarer
Postat av: haha guessit

Älskar dig också! Ooooch din oerhört söta rumpa! <3

2011-03-28 @ 17:06:26
Postat av: sofie, kanske?

mongounge ;)<3

2011-03-28 @ 17:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0