åh vilken härlig dag!

även om den mest har bestått av att städa det sista i frisange och sen transportera sig till frankfurt så har den varit supertrevlig! 

först fick vi skjuts av José (vaktmästaren) in till luxemburg, sparade in både pengar och besvär med tunga väskor på bussen så det var jätteskönt. 
sen satt vi på ett fik i väntan på bussen som skulle ta oss till frankfurt hahn. 
vi anlände två timmar senare till hahn, och ett samtal senare så kom det en bil och körde oss till hotellet. 

nu har jag, mamma och anne fått i oss både mat, vitt vin och en himla massa trevligt prat. 

jag avslutar dagen med kamomillte och försöker starta en trend med det. 
det ska tydligen vara avslappnande och jag kan förhoppningsvis somna tidigare när jag börjat med det här. 

sovdags, tidigt iväg imorgon och sen blir det en heldag inne i frankfurt med god mat och förhoppningsvis lite shopping ;) 



bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0