allt var svävande, men nu så ser jag klart

idag har jag varit så stört duktig så det finns inte! 

jag har städat hela rummet, hittade tillochmed en dammsugare så jag slapp sopa. 
rummet är helt sinnessjukt rent nu, och det ser riktigt fräscht ut om ni frågar mig! 
utforskade soffan och upptäckte att den funkar alldeles utmärkt att sova i.
sen har jag även tvättat kläder, jag hittade mitt svenska sim-kort, jag har börjat packa(!), jag har skrivit en berättelse till kulturnämden om min praktiktid, jag har strukit mina köksskjortor och klippt mina naglar. 
många timmar har jag spenderat utomhus med melissa idag också, 
lite tjejprat helt enkelt och det har varit supermysigt.

jag kan jag också helt enkelt! (när jag vill.) 
nu är det sovdags, och med tanke på vad klockan är så är det bara två dagar kvar!!!!!!



HAPPINESS.
bajbaj :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0