and the weather’s only adding to the mood

wohlalolalola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag är så himlarns glad idag!!!!!

bakgrundshistoria: 
för två somrar sen köpte jag ett par shorts. 
innan jag åkte till luxemburg var jag inte ens nära att få på mig och kunna knäppa dem.
mamma har sagt att hon tycker jag ser mindre ut, redan på foton jag tog i luxemburg. 
när jag kom hem och vägde mig visade vågen nästan 7 kg mindre än när jag åkte. 
SHORTSEN SITTER SOM EN SMÄCK IDAG.

och som avslutning på det är det fotbollsträning ikväll, kommer bli så stört jobbigt eftersom min kondition ligger på stora minustal.
MEN FYFAN VAD KUL DET SKA BLI. 

plus att jag får träffa min gumsegosa, puss på det!

bajbaj! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0