sum quod sum

åh jag ber så hemskt mycket om ursäkt!
(vet inte varför eller till vem, men låt gå.

är lite dålig på det här med att komma ihåg att skriva. 
mitt liv har varit rätt trist de senaste dagarna så har inte haft något att plita in i evigheten heller. 
(internet=evighet)

NU HÄNDER DET DÄREMOT GREJER SKA NI VETA.
imorgon tar jag mitt feta arsel och sätter mig på ett tåg. 
jag har nämligen stora planer på att hälsa på min klasskamrat Linus.
han är nämligen i strasbourg, och jag närmar mig min sista helg här nere. 
så jag åker och hälsar på helt enkelt :D

är sjukt nervös.


sen har jag en duktig mamma som precis har gått med i Facebook. 
bra jobbat tycker jag. hon & anne kommer förövrigt om FEM DAGAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag längtar så, kommer som sagt börja gråta när jag ser henne. 
min mammis :heart:  (ja, jag tycker om min mamma)


(fråga inte om bilden, ganska random. 
men jag gillar blommor.)

nej nu tar nervositeten över, 
plitar ner något imorgon kväll igen när (om..) jag kommer tillbaka hit!

bajbaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0