mass hysteria

jag är helt överdrivet glad idag. 
pratade med mig käraste pappa igår,
och stundtals fick jag även se han!!!!!!!!!!!!!!! 
(ska väl tillägga att jag inte pratat med min pappa sen jag åkte hit, 
ungefär 7 veckor sen :P)
han berättade en sak som har fått mig att vara helt hyper i snart ett dygn nu.
VI SKA ÅKA TILL GOTLAND I SOMMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
som jag har längtat, är typ världens lyckligaste tjej just nu!

sen lyssnar jag på Elton John – Can You Feel The Love Tonight,
och den är ju bara SÅ vacker. 

sjukt bra humör som sagt, tralalalla!


rätt snyggt, haha. 
socker är rätt tufft alltså :D

bajbaj.

Kommentarer
Postat av: Anette

är det alltså gjort av socker detdär grön-röd-isiga?

2011-05-02 @ 14:17:58
Postat av: Sofie

japp det är det, så jäklarns häftigt!

2011-05-02 @ 17:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0